dilluns, 30 de novembre de 2015

Aprimar-se caminant

Camina que caminaràs
És possible perdre pes caminant?

No tothom se sent capaç de córrer. Per fer-ho cal un entrenament continuat i vigilar de no patir lesions i altres problemes als músculs i les articulacions. Caminar, en canvi, és beneficiós per a tothom i per a totes les edats.

Però la pregunta és: ¿és possible perdre pes caminant?
Els experts coincideixen que corrent es cremen més calories, però que caminant també s’activa el metabolisme amb l’avantatge que és més fàcil aconseguir una bona rutina. I amb això a la llarga s’obtenen millors resultats.

Per cremar greix és important seguir unes pautes, que et resumeixo en aquest post:

- Cal caminar com a mínim una hora al dia a un ritme d’uns 10 minuts per quilòmetre (això ho aconseguiràs de mica en mica)

- És important vigilar la teva postura. No val caminar de qualsevol manera. No facis passes massa llargues per tal d’anar més de pressa. La passa ha de ser normal, però has d’augmentar el ritme.

- Mira de relaxar les espatlles i mantenir el tors dret. És molt recomanable que mentre camines tinguis premuda la zona abdominal i els glutis.

- No miris a terra; la mirada ha de ser endavant.

- Els braços també són importants. Tanca els punys i flexiona els braços en un angle de 90º 

- Comença durant 5 minuts a un pas moderat i acaba de la mateixa manera. No paris de cop.

- Mentre camines la respiració ha de ser abdominal i cada cop més profunda.

- Per últim, sempre que puguis és millor que vagis per camins de terra, en comptes de l’asfalt. 

Si en vols saber més sobre estils de vida i nutrició, fes la teva reserva al 93 805 49 67 per a un diagnòstic gratuït i et recomanarem les millors opcions per perdre pes que millor s’adaptin al teu estil de vida.